Men vad roligt man kan ha!

Som ni kanske vet, så efterfrågade jag en träningspartner för ett tag sedan. Och en dag fick jag faktiskt någon som hörde av sig. Trodde i alla fall jag. Signaturen "Jessica" skrev och berättade hon snart var 22 år gammal, bor i Huskvarna och gärna tränar ihop med mig. Kul tänkte jag, men valde att avvakta. I kommentaren låg det även med en e-postadress (enbart synligt för mig). En e-postadress som enligt Facebook går till en kille.

Jag ryckte på axlarna och brydde mig inte särskilt mycket. En dag senare, så får jag ett mail i min inkorg. Mailet var ifrån samma person som stod bakom Facebook-kontot och antagligen också e-postadressen som var medskriven i kommentaren ifrån "Jessica". Dock olika e-postadresser, men dom ledde till samma kille på Facebook.

Han, skrev i alla fall och gav mig komplimanger för bloggen. Samtidigt som han berättade att han var ny i stan och behövde någon att träna med. Är det meningen att jag ska ta såna här människor på allvar? Förstår inte hur dom/ni orkar. Låt mig vara! Låt mig träna ifred! Och snälla, sköt er själv!

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0