Träningspartner sökes!

En tanke slog mig tidigare idag. Man skulle haft en partner. En sån där träningspartner. För tillfället så drar jag mig alltid till gymmet helt solokvist. Vilket egentligen inte gör mig någonting. Tycker att det är väldigt skönt att plugga i hörlurarna och bara köra järnet. Bryr mig inte så mycket i vilka som är på gymmet eller hur det ser ut.

En sak jag har lärt mig, är att oavsett om du bor på gymmet eller är där någon gång ibland, så är det vad du gör av tiden väl där, som spelar någon roll. Med andra, kan jag säga att jag varit och gymmat hela veckan, men om jag på det, knappt ansträngt mig, så spelar det ju ingen roll i slutänden.

Men, åter till ämnet. Om det finns någon träningsglad människa i Jönköpingsområdet som precis som jag, gärna har någon att träna med. Hör av dig, så ska vi se om vi kan ta och styra upp något! Jag håller till på Sportlife, mestadels på Racketcentrum i Huskvarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0