Sköt dig själv och skit i andra!

Tänk att det finns folk till allt. Och vart man än vänder sig, så verkar det inte finnas ett enda ställe som är fritt från idioter. Det har under de senaste dagarna ramlat in en hel del kommentarer i bloggen. Negativa sådana. Och givetvis ifrån anonyma människor.

En kommentar kom ifrån signaturen "Marcus" som skriver att jag ska byta gym. Är tydligen en skam för "dem" och han har också sett mig träna, vilket enligt honom var pinsamt. Någon minut innan denna kommentar, kom det en annan ifrån signaturen "Niklas". Han skriver att jag är en bögjävel.

Det komiska i det hela, är att jag kan se ip-numret ifrån personen som kommentaret. Och tragiskt nog är det exakt samma ip-nummer och kommentarerna landade bara någon minut efter varandra. Men smart nog i olika inlägg, så att det inte skulle verka alltför uppenbart.

Om man ska ha en åsikt om något eller någon, speciellt när man starkt kallar någon bögjävel. Varför kan man inte då säga det med sin rätta identitet? Och gällande att jag tydligen är homosexuell, så är det väl ändå inte jag som har sett dig på gymmet, letat upp din blogg, kollat på dina bilder och därefter kommenterat. Right?

Förövrigt väldigt intressant, att så fort en kille stör sig på en annan kille, så är den personen alltid bög i dennes ögon. Alltid. Och även fast det handlar om en sexuell läggning, så får man ändå höra det gång på gång. En aning trött på folk och dess skällsord. Cut it off!

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Och gällande att jag tydligen är homosexuell, så är det väl ändå inte jag som har sett dig på gymmet, letat upp din blogg, kollat på dina bilder och därefter kommenterat. Right?"



haha, klockrent!

2012-01-21 @ 10:54:10
URL: http://www.sandraullstrand.devote.se
Postat av: Caroline

Imbecilla idioter finns det gott om! If someone's trying to bring you down it only means that you are above them. Så skit i dom och gör din grej helt enkelt :)

2012-02-06 @ 10:38:21
URL: http://carroliiinb.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fega människor! =)

2012-02-14 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0