I'm back!

En vecka sedan senast. Men jag lever, det gör jag! Har som jag skrivit, tyvärr legat hemma och varit sjuk. Det har gått lite i perioder och känner mig i dagsläget fortfarande lite hängig. Men det är i överlag betydligt bättre, så jag tänker inte klaga.

Kom faktiskt ifrån gymmet för en liten stund sedan. Körde ett lite lättare överkroppspass och därefter kondition i en dryg halvtimme. Riktigt skönt att träna redan på morgonkvisten. Det var jag och en grupp pensionärer på plats. Lugn och ro med andra ord!

Glömde dock att väga mig förut, men kan med garanti säga att jag har ökat ett kilo eller två. Mycket på grund av min kreatinkur, men sen har jag också ökat matintaget den senaste tiden. Så det känns skönt, riktigt skönt!

Och snart är det dags för en ny kroppsbild. Lär inte ha hänt överdrivet mycket, speciellt inte nu när jag har legat sjuk. Men en bild kommer att komma. Blir dock först om två veckor, så att det blir ungefär samma datum varje månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0