En bra start på dagen

Klockan är snart 09.30 och jag ska iväg till gymmet om en liten stund. Sitter för tillfället och dricker en shake innehållandes både goda och nyttiga ingredienser. En alltid lika bra start på dagen! Kan lägga upp ett recept på den lite senare idag.

Triceps och ben står på dagens schema. Finner det väldigt avslappnande att kunna gå och träna på morgonen. Mest för att det är lite folk, vilket gör att man kan gå runt lite som man vill och "ta det lugnt". Om ni förstår vad jag menar?

Nu har jag i alla fall fyllt på iPoden med lite ny träningsmusik, som förhoppningsvis taggar igång mig extra mycket! Dags att packa väskan och kila iväg till bussen. Jag återkommer senare idag med bl a receptet på min drink.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är skitskönt att träna på förmiddagarna :D

2012-01-10 @ 20:51:26
URL: http://www.sandraullstrand.devote.se
Postat av: emma

Ett tips är att träna ben och mage i samma pass då du ofta kopplar på bålen när du tränar ben!

2012-01-12 @ 18:03:53
URL: http://favs.se/pr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0