Sjuk igen!

Det här måste vara något typ av skämt! Som ni vet, lyckades jag dra på mig en förkylning härom veckan. Blev sängliggandes ett bra tag innan det blev bättre. Och igår var det dags igen. Ifrån klarblå himmel fick jag oerhört ont i halsen. Någonting som sitter i ännu idag. Blir fan tokig, på ren svenska. Måste ha det bedrövligaste immunförsvaret i världshistorien. Nu får det gärna bli vår och varmt ute, så kanske man slipper dra på sig förkylningar och liknande. Vet i alla fall inte när jag kan kicka igång med träningen igen, men förhoppningsvis så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: samuel

Jocke,testa l-glutamin,finns att köpa på varje kostiskottssida,det ökar kroppen imunförsvar och hindrar nedbrytningen,tro mig,det hjälper! och för att öka på det ytterligare ät mycket stark mat eller mycket starka kryddor,som t.ex cayene peppar och mald ingerfära.

2012-02-06 @ 16:09:22
Postat av: GBG-Daniel

Samma sak har hänt mig. Var sjuk, blev bättre sen vaknade jag i fredags med halsont. Sjukast

2012-02-06 @ 16:13:07
Postat av: hanna

Jag håller med dig, sjukt jobbigt när förkylningen kommer & går hela tiden. Hade det problemet för någon vecka sedan.



Bra blogg förövrigt!

2012-02-13 @ 23:52:29
URL: http://hannawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0